Datakwaliteit

Het succes van uw campagnes is onder meer afhankelijk van de kwaliteit van de gegevens. Correcte schrijfwijzen en actuele adressen beïnvloeden het rendement positief en leiden bovendien tot meer respons! Onze technieken zorgen voor het bewaken van de kwaliteit. Zo wordt gebruikgemaakt van postcodetabellen en is software beschikbaar om de kwaliteit van de gegevens zo optimaal mogelijk te kunnen verbeteren. Met behulp van referentiedata kunnen bij verhuizingen en bij constatering van onvolledigheid, de gegevens geactualiseerd en verrijkt worden.

Wist u dat:

De gemiddelde vervuiling van de relatiegegevens in databases ca. 6 á 8 % bedraagt?

Jaarlijks bijna 30% van de contactpersonen in het bedrijfsleven van functie verandert?

Per jaar circa 10% van alle huishoudens verhuist?

Gemiddeld 35% van de relatiegegevens minstens één fout bevat?

Daarom bieden wij u de mogelijkheid uw bestand(en) te standaardiseren, te valideren en te verrijken.

De voordelen zijn:

lagere beheerkosten door het efficiënt en geautomatiseerd uitvoeren van mutatieprocessen;

lagere beheerkosten door afname handmatige mutaties;

optimale datakwaliteit, op ieder moment en afgestemd op de marketingkalender;

grotere marketingeffectiviteit door een hogere bereikbaarheid van relaties;

verbetering van imago door accurate data.

Data Analyse

Naast standaard marketing- en managementinformatie, helpen wij u ook met het vervaardigen van aanvullende analyses, tellingen en rapportages. Wij kennen de mogelijkheden om de informatie in uw database beter te benutten en bepalen samen met u hoe de structuur van de data verbeterd kan worden.